Powered by
BOVAG-lid

Jouw persoonlijke Free to go-pagina

Wat zou jij op deze pagina willen zien?


Snel en simpel naar jouw Free to go-account en jouw boekingen!
Tips voor deze pagina? Stuur ze via ons denk met ons mee formulier door. 

Mijn account

Heb je een nieuw mobiel nummer, een ander e-mailadres of wil je weten of je Free to go-saldo nog toereikend is? Beheer hier eenvoudig al je persoonlijke Free to go-gegevens. Je kunt hier ook gemakkelijk een kopie van je (nieuwe) ID- of rijbewijs uploaden en al je financiële Free to go-transacties inzien. Simpel, snel en slim.

Mijn boekingen

Een overzicht van je boekingen of meteen inzicht in je laatste Free to go-gebruik? Bekijk het hier. Simpel, snel en slim.

Free to go-kaart kwijt of pincode vergeten?

De Free to go-kaart is een wettig betaalmiddel, doe dus altijd aangifte van vermissing of diefstal bij de politie. Verstuur deze aangifte (digitaal) naar de helpdesk van Free to go, zodat wordt voorkomen dat er misbruik wordt gemaakt van jouw Free to go-kaart. 

Ben je jouw kaart verloren of is je kaart gestolen? Meld dit dan direct:

  • Tijdens kantooruren bij de Free to go-helpdesk via 033 24 55 055.
  • Buiten kantooruren bij Travelcard, via 088 110 5000 (optie 3).

Free to go maakt een nieuwe kaart aan en verstuurt deze naar jouw adres dat bij ons bekend is.